Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Που σε βρηκα


Σου έγραψα και περασαν μήνες μέχρι να με διαβάσεις κι άλλοι τόσοι ν' απαντήσεις, αιώνας έμοιαζε ,είχε όμως τη γοητεία του. Αυτοσαρκάστηκες, δάκρυσες, χαμογέλασες,(με) ονειρεύτηκες ( σε) ονειρεύτηκα εκεί στις κίτρινες σελίδες ….. Που σε βρηκα!!!! Μάτια με μάτια, πότε σε είδα? 'Οχι από πριν... Πριν σε είχα ονειρευτεί κι εσύ εμένα. Είχα μεθύσει με τα λογια σου και την τρελή σου δίψα ν’ αγαπήσεις Συναντηθήκαμε και όλα έγιναν μαγικά ,μια καταιγίδα απο συναισθήματα 'Άλλοτε ερωτευτήκαμε παράφορα, πετάξαμε πάνω από τα όρια ξεπεράσαμε τους εαυτούς μας. 'Άλλοτε είπαμε ανείπωτα, κλάψαμε ,τρυπήσαμε με την λόγχη ο ένας τον άλλον. Μετά? Τι έγινε μετά ,δεν πρόλαβα να καταλάβω. Έφυγες βιαστικά ,παίρνοντας πίσω τα σ΄ αγαπώ ,τους όρκους ,τα όνειρα…. τα δικα σου, τα δικά μου δεν άφησες τίποτε . Ούτε είχα προλάβει να τα στεγνώσω, υγρά ακόμη απ΄ τα φιλιά και τα δάκρυα . τα τύλιξες σ ένα σκοτεινό φόβο και έφυγες Σε είδα στις κίτρινες σελίδες... Με είδες κι εσύ… 'Ενα κατεβατό μεγάλα λόγια εσυ και το ποίημά μου ατελείωτο... Κούρδισες τις χορδές μου πάλι , ήθελα να σε βρω ,χωρίς να μας κυνηγάει ο χρόνος. Αγαπηθήκαμε ή όχι? Ένας μεγάλος κρυφός έρωτάς που ήθελες να φωνάξεις στους δρόμους και τις ταβέρνες και τον έκανες σιωπή, ντροπή, πόνο Πότε πότε με θυμάσαι, δυο λέξεις πότε πότε , όχι πολλά πολλά να μην παρασυρθείς , να μην φανερωθείς,μην σου ξεφυγει και πεις, <<σ΄αγάπησα χωρίς επιστροφή ,δεν εβαλα σημάδια να γυρίσω>> Να ξανάρθεις...στην άλλη ζωη ….. να ξανάρθεις εγω δεν εχω επιστροφή ,μονόδρομος τα μάτια σου για μένα, οι άλλοι δρόμοι έχουνε χαθεί......
Σ.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου